5 Şubat 2011

(an) Osm x Sin


insanlar 9'a ayrılır.. sarışınlar, zayıflar, komikler, memlükler, melezler, çekik gözlüler, açık sözlüler, kekemeler, tombul tombul memeler.. zalım oy gelin, zalım zalım zalım.. bu insan türleri içinde en ilgi çeken şüphesiz osman'dır.. aynı zamanda diğer türleri de içinde barındıran osman ülkemiz tarihinde de geniş bir yere sahiptir.. osmanlı devleti 1299'da kurulmuştur.. osman bey çok centilmendi ve genellikle geceleri avlanırdı.. orhan bey soyundan gelen osman bey soyunu sopunu bir kenara bırakıp kendi liderliğinde bir beylik kurmuştu.. ülkenin gelmiş geçmiş en iyi beyliğini kuran osman bey'in babası yerel bir medya kuruluşu olan domaniç ajans'a şu açıklamalarda bulundu: "osman küçükken de çok yetenekliydi.. ileride güçlü bir devlet kuracağını küçükken çok iyi saat alarmını kurmasından anlamıştık.. siz de mazur görürsünüz ki saat daha icat olmadı.. bununla beraber hâlâ çok da iyi turşu kurar.."..


işte böyle bir tarihe sahiptir osman ismi.. böylesine bir ismi taşıdığı için osman arkadaşımla gurur duyuyorum.. bu nedenle bu yazıyı bir çok kaynak taraması yaparak kendi ellerimle hazırladım.. seni çok seviyoruz osman ne olur yuvana dön!..
osman ismini bu denli araştırmadan sonra bir de kendi ismim üzerine yoğunlaştım ki ne anlama geldiğini ne siz sorun ne ben söyliyim.. ummalı bir çalışmaya geçmeden önce kestirmeden bir sözlüğe baktım ve anlamı şuydu: süngü ucu..
evet, ben de "ulan bari süngü olsaydı, ucu ne amk!" diye dert yandım, yanmadım değil.. ama hayat bu, kimine ihtişamlı bir tarih, kimine ise baltanın sapı.. pardon süngünün ucu.. bu arada "süngünün ucu" çok afedersiniz ama size de "kıçımın kenarı" gibi gelmiyo mu sevgili arkadaşlar?..
bu sinirle daha fazla yazı yazmamı beklemeyin benden yalvarırım.. kendinize iyi bakın.. selametle..

2 yorum:

  1. öncelikle beni onore eden bu açıklamalar için teşekkür ederim.. ama kendini hor görme.. hoş görü önemlidir insan ilişkilerinde.. süngünün ucu diyosun, önemsiz diyosun.. sorarım sana ey sinan.. o süngünün ucundaki süngü ucu olmasaydı eğer o tahtadan süngü ne işe yarardı? ben söyliyim hiç.. süngüyü süngü yapan süngü ucudur.. tıpkı kıçın kenarı gibi.. sadece kış düşün.. kenarı olmayan, uçsuuuuzz bucaksız.. kim ne yapsın o kıçı? ama kenarı olunca kıça bi anlam katılır.. kıçın bi güzelliği olur.. tıpkı senin gibi.. tıpkı süngünün ucundaki sinan gibi.. tıpkı sinan'ın kıçı gibi..

    YanıtlaSil
  2. Ya da bir memeyi uçsuz düşünmek ..

    YanıtlaSil