3 Şubat 2011

Mutluluk




insan neden güler? neden tebessüm eder? neden sırıtıyo ki insanlar.. çok mu komik.. hey allam ya..
insan metobolizmasında bilimadamlarının bile hâlâ açıklayamadıkları değişik şeyler olmakta.. bunlardan biri de kanser.. ama konumuz o değil.. konumuz mutluluk.. darwin'in de dediği gibi insanlar maymundan gelmekte.. o hâlde maymunlar da papağandan gelmekte.. öyle ya madem herkes bi'şeyden gelmekte, neden maymunlar ilk durak olsun ki.. hele kurbağalar, onlar resmen karıncadan gelmiş o kadar belli ki.. atları söylemek bile istemiyorum..
konumuza dönersek mutluluk kavramı öyle hemen iki cümleyle açıklanabilicek bi kavram değildir.. en az bi' üç beş cümle gerekir nerden baksan.. o yüzden kimsenin kalbini kırmaya değmez.. gerçekten bak.. yok doğum günümü unuttun, yok efendim borç istedim vermedin, yok herkesin bilgisayarı var benim neden yok?.. evet nie yok?.. bilgisayarsız ev mi kaldı lan 2o11'e girdik..
bilgisayar çağımızın önemli buluşlarından biridir.. adından da anlayacağımız üzere vista'dan sonra windows 7 paketiyle microsoft kullanıcılarına kullanımı kolay ve bir o kadar da eğlenceli yeni bir işletim sistemi piyasaya sürmüşlerdir..

1 yorum:

  1. yazını incelerken şöyle bi heceye rastladım "do".. yabancı yazarlar yazıyor türk yazarlar o kadar iyi yazamıyor diyenleri utandıracak bir hece olmuş işte bu.. o kadar başarılı yani.. hecede ki kafiye, 2'lik düzen, kullandığın aruz kalıbı.. herşey 4-4 lük berabere bitmiş maç..

    YanıtlaSil