21 Şubat 2011

Dönüşüm muhteşem oldu mu?

Hadi osmanla sinanı gaza getirip bloğu açtırdım..peki hiç sordunuzmu neden doğru düzgün bişey yazmadım...çünki bu aralar yoğundum..bunu basit bir şekilde açıklamak gerekirse yoğunlaşma gaz fazından katı yada sıvı faza geçmek..yani moleküller arasındaki çekim kuvvetinin artması sonucu oluşan madde yapısı..

 peki soruyorum size dönüşüm muhteşem olur mu?

Bence çok bişey beklemeyin transformers gibi arabadan robota dönemem ama kendi eksenim etrafımdaki dönüşümü 1 günde tamamlarım .sonuç olarak "dünya malı dünyada kalır" diyip yazımı bitiriyorum...bakın bitirdim...

1 yorum:

  1. öncelikle fotoğrafı, öğretmemize rağmen inatla sol tarafa koymanı tebrik ediyorum.. nasıl bir hırstır bu..

    öncelikle güzel bir yazı olmuş, bu kadar aradan sonra beklediğimize değimiş mi?.. öncelikle değmiş bunu söyleyebilirim..

    öncelikle..

    YanıtlaSil