13 Şubat 2011

Kül Tablası

bardan çıkmak için kapıya doğru yöneldi.

"- Peki neden böyle söylemiş olabilir?
+ Bilmiyorum. Ama nedenini bilmek istediğimi de sanmıyorum.

- Ya bir kül tablasıysa?
+ Birazdan vapur kalkmak üzere. Gitmeliyim."

dedi ve mekandan ayrıldı Bora. Üstelik ayrılmadan önce "adın ne?" sorusunu bile sormamıştı konuştuğu kişiye. Hâlâ birasını yudumlamakta olan Serhat ise arkasından bakakaldığı bu yabancıyı bir daha asla görmeyeceğini düşünüyordu.

İskeleye geldiğinde vapur henüz kalkmamıştı. Barda yaşadığı garip olayı vapura binmek için bilet aldığı adamla da paylaştı. Biletçi:

"- Peki neden böyle söylemiş olabilir?
+ Bilmiyorum. Ama nedenini bilmek istediğimi de sanmıyorum.

- Ya bir kül tablasıysa?

+ Birazdan vapur kalkmak üzere. Gitmeliyim."


dedi ve vapura bindi.

1 yorum:

  1. Vapurda dışarı oturdu martılara simit atmak için.. Martılar uçuşuyor ve simit kapmak için adeta yarışıyorlardı.. Ama bu kimsenin umrunda değildi.. Herkes meraklı gözlerle Bora'yı izliyordu ve herkesin aklında aynı soru vardı; "ya kül tablasıysa?"..
    Ve delikanlı bir amca dayanamadı sordu..
    -evladım ya kül tablasıysa?
    Bora martılara attığı simidi amcaya verdi ve dedi ki
    +Haydarpaşaya yanaştık, vapurdan inmeliyim.

    YanıtlaSil