12 Mart 2011

Biliyordum

bu blog işinin de bi' heves olduğunu biliyodum.. gaza gelip açtınız (ki ben buna kısaca özentilik diyorum siz her ne kadar inanmasanız da) sonra ibne gibi dağıldınız etrafa.. daha ayrıntıya girerdim de kalbinizi kırmak istemiyorum kalplerini sktiklerim.. neyse..

kalp insanların en önemli organlarından biridir.. kalbimiz olmazsa yaşayamayız.. ne demişler "kalp atacak aga".. çünkü kalp vücudumuza kan pompalayan en önemli pompacılardan biridir.. pompacı demişken bazı kadınlar.. neyse..

kalp olmadan yaşayamadığımız doğru, peki bu kadar mı?.. tabiki hayır.. kalbimiz olmadan sevemeyiz de.. demek isterdim ama burdan kendime "bisiktirgit" diyorum.. kalbim olmadan çok da güzel severim yani.. ayrıca sevmesem n'olur sevilcek bir tane insan mı kaldı.. mesela onur'la osman.. onur'la osman demişken ibnelerin hayatımızdaki yeri konusunu da işlicem ama şimdi değil şu an işim var bu akşam ya da yarın falan yazarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder